Linkedin profil – tvoja najbolja poslovna vizitka

LinkedIn profil, agencija za zapošljavanje, TOP JOB, kako optimizirati LinkedIn, poslovne prilike


Ako nemaš profil na LinkedInu, propuštaš važne poslovne prilike! Ova platforma nije samo “poslovni Facebook” – ona je ključan alat za networking, izgradnju osobnog brenda i pronalazak novih poslovnih prilika.


ZAŠTO TI TREBA LINKEDIN PROFIL?

✔ 90% regrutera koristi LinkedIn za pronalazak kandidata.
✔ Omogućuje ti networking s profesionalcima iz tvoje industrije.
✔ Pomaže u izgradnji osobnog brenda i profesionalne vidljivosti.
✔ Može ti donijeti ponude za posao i nove poslovne suradnje.

Ako ga još nemaš ili tvoj profil nije optimiziran, sada je pravi trenutak da to promijeniš!


KAKO NAPRAVITI DOBAR LINKEDIN PROFIL?

Profesionalna profilna slika

  • Ljudi vole vidjeti s kim komuniciraju, zato koristi jasnu i profesionalnu fotografiju.
  • Izbjegavaj neformalne slike – LinkedIn nije Instagram!

Privlačan naslov (headline)

  • Naslov ispod imena treba jasno reći tko si i što radiš.
  • Umjesto “Marketing Specialist” napiši “Stručnjak za digitalni marketing | SEO i oglašavanje | Povećavam prodaju kroz strategiju”.

Detaljno ispunjeno iskustvo i vještine

  • Navedeni poslovi i uloge trebaju sadržavati konkretne rezultate i ključne riječi.
  • Koristi mjerljive podatke: “Povećao/la angažman na društvenim mrežama za 35% u 6 mjeseci.”

Sažetak (About sekcija) koji priča tvoju priču

  • Ovo je prilika da kroz par rečenica prikažeš svoju vrijednost i zašto si relevantan u svojoj industriji.
  • Postavi si pitanje: “Što poslodavci i suradnici trebaju znati o meni?”


KONEKCIJE SU KLJUČ USPJEHA

Poveži se s kolegama, mentorima i liderima iz branše

  • Što više relevantnih konekcija imaš, veći je tvoj doseg i vidljivost.
  • Ne prihvaćaj konekcije nasumično – fokusiraj se na ljude iz svoje industrije.

Angažiraj se i budi vidljiv/a

  • Komentiraj, lajkaj i dijeli korisne objave.
  • Sudjeluj u diskusijama i postavljaj pitanja.

Piši o svojim iskustvima i (sa)znanjima

  • Ne moraš biti influencer! Dovoljno je dijeliti vrijedne uvide, analize i iskustva.
  • Primjer objave: “Danas sam naučio/la X stvar iz projekta na kojem radim i želim podijeliti ovaj savjet…”


ZAŠTO BITI AKTIVAN NA LINKEDINU?

  • Objave pokazuju tvoju stručnost – tako gradiš autoritet u industriji.
  • Vidljivost donosi prilike – poslodavci i klijenti primjećuju aktivne profile.
  • LinkedIn algoritam nagrađuje aktivnost – što više sudjeluješ, više te ljudi vidi.
  • 1-2 objave tjedno su dovoljne za održavanje dobre vidljivosti.

Bonus savjet: Ne moraš imati tisuće pratilaca! Konzistentnost i relevantan sadržaj su ključni.


ZAKLJUČAK

LinkedIn ti može otvoriti mnoga vrata u poslovnom svijetu! Ako ga još nemaš, napravi svoj profil i aktiviraj se.

Ako tražiš posao ili trebaš stručnu pomoć u traženju posla prati naše objave na webu i društvenim mrežama u kojima ti otkrivamo kako dobiti posao koji želiš.

NOVO! Sada možeš preuzeti BESPLATAN e-Book “Vodič za uspješno zapošljavanje”!

Podjelite članak na:

Ostale vijesti